14.2.2012

kotikotikoti







Näin siis lisää kotia jälleen.

6 kommenttia:

Jasser kirjoitti...

Sul on puuhella!! Upeeta!
Hei sä ku oot aktiivinen bloggaaja, ni oisko sul intoo väsätä jotai sellast kivaa jengiblogia, missä esim. 1-3 viikon välein ois aina jotain kepeetä kuvaustoimintaa? Niiko joku fiilis, aihe, tuoksu tai väri. Tiäks!? Ois kiva, ku ois joku kerho.

Noora kirjoitti...

Moi JAnne !
Ompa kivaa kuulla susta. mä voisin olla erittäin kiinnostunut kerhotoiminnasta! onko sulla joitain muitakin tyyppejä mielessä? tämmöinen "pakollinen" kuvaaminen vois tehdä ihan superhyvää ennakkotehtäviin treenaamisellekin :) jee!

Jasser kirjoitti...

Heippä hei ja kuin myös (paitti kyllähän mä sun blogia vaklailen aktiivisesti)! Ei mulla erityisemmin o mielessä ketään. Ne ketkä haluu mukaan ni voi ilmoittautua vaik tähän. Tai sit sä voit kysellä siel jossain feismediassa mukavilta ihmisiltä. Monesti oon näitä yhteisblogeja koittanu käynnistellä, mut harvemmin porukka lähtee mukaan. Paitti tietty timanttifot blogi, joka painii sit taas ihan eri painoluokassa, universumissa ja todellisuudessa.

Ois kiva, ku ois sellanen suht aktiivinen porukka, joka mukavan lepposalla asenteella hulluttelis.

:)

Noora kirjoitti...

joojjooo kuulostaa aika hyvältä! ei muuta siis kuin blogia pystyyn :))))) ainakin kaisaahan voisi kysyä mukaan? pitäiskö meidän kehittää joku parempi tapa kommunikoida myös, joku muu kuin mun kommenttiboxi? : D

Kaisa kirjoitti...

Kivoja kuvia oot ottanut! :)

Noora kirjoitti...

hei kiitos suuresti Kaisa !!