5.10.2010

Työntäysi arki pyörii myös San Diegossa

Tänne tuntuu nyt heti alussa tulevan tällainen pitempi tauko,sori siitä. lähinnä odottelen täällä nettiä mun omalle koneelle, tähän asti olen käyttänyt mun tädin läppäriä.siis toisin sanoen,kun naapurit tulevat kotiin ja laittavat sähkölaitteensa päälle (mukaan lukien langattoman nettinsä) niin pääsen niiden nettiin TOIVOTTAVASTI pyörimään, koska Sussu ja Santi nyt sattuu tietämään niiden salasanan :)
Voin kertoa jo hiukan, että rankkaa täällä ainakin on.kaksi pientä poikaa joista toisella on itkettäviä mahavaivoja ja toinen on uhmaiässä, niin eipä ainakaan ole turhan helppoa.onneksi täällä on sentään Sussu mun kanssa päivisin.kauhulla odotan niitä päiviä jolloin mun pitää pitää näistä huolta yksin..
Päivät kuluu aikalailla syöttäessä muksuja vuorotellen,vaippoja vaihtaessa,nukuttaessa ja huutoa kuunnellessa.
Vapaa-aikaa mulla on periaatteessa iltaisin,ja viikonloput myös on vapaapäiviä periaatteessa.tosin huomatkaa tämä 'periaatteessa'. kun nyt kuitenkin asun samassa kämpässä näiden kaikkien kanssa niin tottakai oon apuna aina tarvittaessa.
Mutta tottakai näillä muksuilla on myös hyviä hetkiä, ja aika ajoin ne on jopa ihan kivoja ja söpöjäkin :) tarvin vain välillä vähän omaa aikaa hengähtää ja koota itseäni että jaksan taas.sitä varten on nuo rannat ja kadut ja meri tuolla, ja uima-allas myös.
San Diegon tutkimusretkistä ja vapaa-ajasta voisin kertoa kaikenlaista enemmän vaikka seuraavassa postauksessa.nyt suuntaan vapaa-ajalleni, eli ulos.

2 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Kyllä se arki siitä varmasti sitten suttaantuu, kun huuto vähenee, ja ihan varmasti väheneekin :)) Odotan innolla lisäraportteja ja kuvia!!

Anonyymi kirjoitti...

Heissan Noora !
Sitä se on,lapsiperheen arki.Iloineen ja suruineen. Voimahalaus ja Kaisaa lainaten ; kuvia odotellessa :) t. Katja