12.12.2010

Viimeisiä viedään


Tänään oli Samin 2v. synttärit, ja sen kunniaksi Sussu eilen leipoi suklaakakun johon mä tein kuorrutteen ja tökkäsin kynttilän. Tänään sitten onnellinen pieni naama popsi sitä.

Tänään myöskin täältä haettiin telkkari pois. tai siis se myytiin pois. nyt on mennyt jo nojatuoli, sohvapöydät, työpöytä, mun yöpöytä, telkkari, telkkaritaso, kasvit, tauluja, puolet astioista ja jotain pientä kamaa. eli talo tyhjenee. mullahan onkin enää viikko jäljellä täällä (jeeee) ja muulla porukalla 2viikkoa.
Oon miettinyt, että onko musta kivaa lähteä täältä vai ei niin kivaa, ja oon päätynyt siihen on kivaa lähteä.vaikka niin ei periaatteessa varmaan kuuluis sanoa, ja enhän mä täällä nyt mitään hätää oo ollut kärsimässä. mutta Euroopan suunnalla mua odottaa kaikki rakkaat ihmiset (haha joulun takia sanon euroopan enkä pelkästään suomen) ja edes hetken loma. vaikka tämä paikka on ihana ja tiedän että Amerikkaan haluan palata, niin tämä työ on ollut raskasta silti. Ennemminkin siis taidan iloita työstä lähtemistä kuin San Diegosta. vaikka tämä kaupunkikin on kyllä jo aika nähty, olen siis valmis vaihtamaan maisemaa.

Menneisiin viikkoihinhan kuuluu myös meidän Havaijin keikka, laitan siitä postauksen myöhemmin kunhan jaksan valikoida kuvat siihen ja kerrata tarinan vielä kerran.

Tänään käytiin shoppaileen luultavasti viimeistä kertaa kunnon kauppakeskuksessa, lahjat alkaa (vihdoin) olla kasassa, pian pääsen aloitteleen pakkaamisen ja viimeisten päivien laskeminen alkaa.

Ei kommentteja: